pátek 1. května 2015

Makeup Revolution v ČR

Ahojky,
jak jste již asi všichni, tedy spíše všechny, zaznamenali, už i do postkomunistických Čech zavítala známá značka Makeup Revolution. V drogeriích Rossmann lze najít některé produkty právě této značky. Zatím tedy v obchodě narazíme jen na určitý TOP sortiment, což je škoda, protože takové rtěnky by nebyly na škodu. Nevím, jak v jiných městech, ale u nás najdeme značku zašoupnutou v rohu na regálu s kleštičkami na řasy, pinzetami a nůžtičkami. Trochu mne to zarazilo, čekala jsem obrovský transparent a několik šipek. Každopádně milá prodavačka mi poradila cestu k mému cíli. Každopádně rada na začátek, pokud jste tak již neudělaly, rychle vezměte Rossmann útokem u nás bylo již první den skoro vyprodáno.

A co se tedy dá v drogeriích sehnat?

Paletka 32 stínů
 No, co o této krásce říci? Stojí 399 Kč, což mi přijde za tolik stínů, s takovou pigmentací až směšná cena.
Osobně jsem si ji nekoupila, ale rozhodně bych jí nepohrdla. Zkoušela jsem ji samozřejmě na ruku a pigmentace je úžasná. Jen některé stíny, obzvláště ty matné světlé vypadají dosti podobně.
Sázím se svou peněženkou, kdy si ji koupím.


Patetky Esential Mats, Iconic 2 a Iconic 3.
 Heureka! Konečně jsou v drogerii k dostání paletky s nízkou cenu a kvalitním zpracováním. Šla jsem si při svém náletu přímo pro ně, ale byly vyprodané. A aby taky ne! Nejvíce se mi líbí Iconic 2, má totiž přirozené odstíny. Iconic 3 je spíše do růžova, což mně osobně nevadí, jelikož mám studený podtón pleti, ale ne každému růžová vyhovuje. No a pak tu máme Esential Mats. Tato paletka mne oslovila asi ze všech nejméně. Nejspíše to bude tím, že preferuji stíny lesklé či se shimerem. 
Cena: 199 Kč.

Paletka What have you waiting for?
A přesně toto byl můj úlovek. Paletka za krásných 299 Kč musela být moje. A víte co? Nakopala zadek i mé Sleek Au Nature. Hlavně tedy matnými stíny, které jsou neuvěřitelné. Opět ale platí, že nesedne každému, díky růžovým odstínům.
Každopádně v mé kosmetické sbírce je každodenní Must have!


Paletky 5ti stínů.
Stíny jsou zapečené a opět dobře pigmentované. Osobně mi však přijde lepší koupit si paletku Iconic, která má 12 stínů a je jen o 70 korun dražší.
       
Paletka tvářenek Shugar and Spice.
Nádhera! Pro mne je jí i škoda, je tak dobře pigmentovaná, že to ani nemuselo být. Lehce se to s ní přežene, ale když má člověk lehkou ruku, vše vypadá naprosto přirozeně.
Cena: 299 Kč



Paletka Rave pro projasnění tváře.
Obal je napodobenina Sleeku, ale tak to není rozhodující faktor. Vše je opět krásně pigmentováno. A platí přesně to, co u paletky tvářenek. Cena ovšem: 249 Kč.

A závěr?
Pokud ještě nic z uvedeného nevlastníte, rychle to napravte! Poměr cena/ výkon je skvělý a jsem strašně ráda, že i v ČR máme konečně dostupné takhle dobré produkty. Protože řekněme si to na rovinu, doteď tu byl jen ten nepovedený fórek s bonbonovou paletkou od Dermacolu. 
A co vy? Vlastníte už něco? Chystáte se? 

S láskou ♥
LoB Girl



1 komentář:

  1. Krása na pohled.. :-) Já se chystám na tu paletku bronzerů :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-v-tyrkysu.html

    OdpovědětVymazat